4 Mayıs 2012 Cuma

ÖDÜLÜM :)

Sevgili Arkadaşlarım Tarif Diyarı ve Bir kase lezzet beni çok yönlü blogger ödülüne layık görmüşler. Kendilerine çoook teşekkür ediyorum :)

Ödülü alıp kenara çekilmek yokmuş, aynıı zamanda 11 arkadaşımla da paylaşmam da gerekiyormuş, bir de kendimle ilgili 7 gerçeği açıklamam :)
Bloglara bakınca pek çok arkadaşım zaten bu ödülü almış, spam mail gibi tekrar tekrar göndermek istemedim, benden ödül alan arkadaşlarım;

Kendimle ilgili gerçeklere gelince :p
* Yemek özellikle de kek, börek, çörek tabir ettiğimiz cici mamaları pişirmekten,
* Yaptıklarını paylaşmaktan,
* Tarifleri sürekli modifiye etmekten hoşlanan,
* Denize aşık ama Ankara'da yaşayan,
* Yine de Ankara'yı çok seven,
* Kendini sayılarla, kurallarla kısıtlamaktan hoşlanmayan bir bloggerım : )

8 yorum:

VuslaT dedi ki...

GÜLE GÜLE PAYLAŞ LEZZETLİ GÜNLÜĞÜM HEDİYENİ. HAYIRLI CUMALAR. SEVGİLER..

sarımutfak-hande dedi ki...

ödülünden dolayı tebrik ederim canım banada bu ödülü layık görmene çok sevindim teşekkür ederim mutluhaftasonları dilerim

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

yakışır kardeşime
:))

zeymurancafe dedi ki...

canım tebrık ederım, ödül için teşekkurler

damaktandimaga dedi ki...

sevgili selin beni bu ödüle layık gördüğün için teşekkür ederim, çok naziksin :)

demetleyemek dedi ki...

tşk ederim arkadaşım, sevgiler...

bırtutamkekik dedi ki...

canımm:)
çok naziksinn kii..
çok teşekkür ederim ödül içinn:)
sevgiler...
:)

Unknown dedi ki...

Ankara'da denize aşık bu iki kelime tamda beni anlatıyor. Tüm kalbimle paylaşıyorum söylediğinizi. Ne zor ne dayanılmaz . Lezzet günlüğünüzü çok beğendim.Sizi de benim siteme bekliyorum. Sevgiler
Ankaralı deniz aşığı ve yemek sever biriyle tanışmak isterseniz beklerim ofisim bestekar sokakta 419 17 00

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>